`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Доходи виробників модулів DRAM у 2022 році впали на 4,6%

+11
голос

Доходи виробників модулів DRAM у 2022 році впали на 4,6%

TrendForce повідомляє, що високий рівень інфляції негативно вплинув на споживчий попит на електронні пристрої: світові продажі модулів DRAM у 2022 році досягли 17,3 млрд дол., що на 4,6% менше, ніж у попередньому році. Показники доходів значно відрізнялися серед виробників модулів через різні сфери, в які вони постачають продукцію.

Дані TrendForce показали, що на п’ять найбільших постачальників пам’яті у 2022 році припадало 90% загального обсягу продажів, а на першу десятку - 96% доходів світового ринку.

Kingston зберіг свою домінуючу частку ринку в 78%. Навіть попри незначне падіння доходів, компанія непохитно утримує позицію світового лідера. Попри низький попит на кінцевому ринку, потужний бренд Kingston, а також всеосяжний ланцюжок постачання продукції обмежили падіння доходів до скромних 5,3%, що дозволило компанії міцно утримувати перше місце в рейтингу ринкової частки.

Raxamel, що посідає друге місце, здійснила вражаючий прорив, продемонструвавши майже 90% зростання у 2022 році. Однак глибший аналіз показує, що цей сплеск значною мірою пов’язаний зі значним падінням у попередньому році, що створює низьку базу для порівняння. За винятком 2021 року, дохід компанії має помірну динаміку порівняно з попередніми роками. Минулого року Ramaxel досягла значних успіхів у сегменті серверів і отримала схвалення від клієнтів-виробників серверів, а також продемонструвала стабільне зростання поставок у сегменті виробників ПК. Ці фактори сприяли зростанню доходів у 2022 році, що відповідає операційним досягненням компанії.

ADATA, яка зосереджується переважно на споживчих товарах, минулого року також наважилася на високомаржинальну продукцію в галузі промислового обладнання, автомобілебудування та кіберспорту. Але компанія не змогла протистояти впливу глобального скорочення попиту, що призвело до падіння доходів на 10% і як результат третього місця.

POWEV, завдяки успіху свого бренду на ринку кіберспорту та диверсифікованій моделі продажів, збільшила дохід на 12,7%, що дозволило зайняти четверте місце.

Попри активну розробку продуктів і глобальну експансію, Kimtigo не змогла подолати падіння витрат на споживчу електроніку, що хоча й призвело до зниження доходів, її рейтинг трохи піднявся до п’ятого місця у 2022 році.

SMART Modular, що обслуговує переважно ринок промислової автоматизації, зіткнулася з проблемами через інфляцію, що призвело до обмеження бюджетів корпоративних закупівель і зниження попиту. Як наслідок, її дохід впав на 16,1%, що привело на шосте місце.

Компанія Patriot Memory, яка повернулася до списку, агресивно освоювала нові напрямки, завдяки чому її дохід зріс на 15,1% і вона посіла сьому сходинку.

Innodisk, піднявшись з дев’ятого на восьме місце, покладалася на свій міцний фундамент у розробці промислових пристроїв, поширивши свої зусилля на промислові додатки, пов’язані з AIoT. Однак, оскільки ця галузь все ще перебуває на стадії становлення, компанія боролася з тенденцією до зниження попиту на свої основні продукти для промислової автоматизації, що призвело до падіння доходів на 17,8%.

Team Group зазнала впливу виснаження запасів у каналах збуту у першому півріччі 2022 р. і стала свідком різкого падіння попиту та скорочення річного доходу на 21,4%, що відкинуло її на дев’яте місце. Однак активне просування її кіберспортивного бренду, орієнтованого на нішеві ринки, свідчить про потенційне зростання доходів, якщо попит на комп’ютерну техніку відновиться.

Компанія Apacer, яка посіла десяте місце, зіткнулася з глобальним економічним спадом, ослабленням кінцевих продажів у другій половині 2022 року та більш консервативними замовленнями клієнтів, що призвело до падіння доходів на 16,6%.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT