`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Canalys: за весь 2022 рік поставлено 1,2 мільярда смартфонів

0 
 
Останнє дослідження Canalys показує, що світові поставки смартфонів впали на 18% до 296,9 млн одиниць у IV кв. 2022 року.
 
Через зниження попиту вендори відвантажили менше 1,2 мільярда пристроїв за весь 2022 рік, що призвело до падіння річних поставок на 12%.
 
П'ятірка найбільших постачальників торік залишилася такою ж, як і у 2021 році. Samsung захистив своє перше місце, зайнявши 22% ринку з 257,9 мільйонами пристроїв. Apple посіла друге місце з 232,2 млн і часткою ринку 19%, попри те, що у IV кв. рік завершився першим в історії компанії двозначним падінням через обмеження на виробничі потужності в Китаї через COVID-19 і слабший попит. Xiaomi посіла третє місце з 152,7 мільйонами смартфонів і часткою ринку 13%. OPPO та vivo на четвертому та п'ятому місцях з частками ринку 10% та 9% відповідно.
 
«Провідні ринки зіткнулися з різким падінням поставок наприкінці 2022 року, що сильно вдарило як по Samsung, так і по Apple, - заявив Саньям Чаурасія (Sanyam Chaurasia), аналітик Canalys. - Хоча ми й бачимо деяку стабілізацію в третьому кварталі, Азійсько-Тихоокеанський регіон та Європа зазнали найгірших показників у четвертому кварталі в історії у 2022 році. Запаси на провідних ринках, таких як Індія та Китайська Народна Республіка (материкова частина), накопичилися, що призвело до розчаровуючих результатів останнього кварталу. Тим часом економічні негаразди вплинули на споживчі витрати в Північній та Латинській Америці. Постачальники повинні ретельно планувати запуск нових продуктів, оскільки ритейлери та телекомунікаційні компанії неохоче збільшують рівень запасів».
 
«У 2023 році Apple і Samsung мають більше шансів впоратися з поточною невизначеністю завдяки своєму домінуванню в сегменті смартфонів високого класу, - говорить Ле Сюань Чів (Le Xuan Chiew), аналітик Canalys. - Популярність моделей iPhone Pro допоможе Apple збільшити свою частку доходів, попри те, що загальний попит перебуває під тиском. При цьому несподівані проблеми з постачанням моделей Pro призвели до прискорення диверсифікації виробництва Apple, що допоможе компанії пом'якшити ризик поставок і геополітичну напруженість, що зберігається. Samsung також зберігає фокус на прибутковість, зміцнюючи свій висококласний портфель і створюючи нішевий сегмент преміум-класу за допомогою серії смартфонів Fold. З іншого боку, китайські виробники все ще вразливі до зустрічних вітрів на міжнародному ринку та скорочення внутрішнього ринку. Окрім низького попиту, складські запаси, тиск на маржу та операційну ефективність також ставлять під сумнів їхні стратегії розширення».
 
«2023 рік буде важким. Останні макроекономічні тенденції вказують на зростаючий ризик глобальної рецесії, - підкреслює Амбер Лю (Amber Liu), аналітик Canalys. - Шлях до відновлення ринку смартфонів затьмарений невизначеністю. Вендори та канали будуть уважно стежити за динамікою ринку і дотримуватися обережного підходу. Невеликі виробники повинні зосередитися на забезпеченні прибутковості шляхом пошуку нішевих можливостей за допомогою оптимізації портфоліо та ефективного управління каналами збуту. З іншого боку, популярні бренди вивчатимуть способи стимулювання попиту за допомогою своїх налагоджених екосистем Інтернету речей, диференційованих пропозицій високого рівня та ефективних стратегій просування та каналів збуту».
 

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT