Виручка  Baidu за третій квартал перевершила оцінки Волл-стріт, оскільки  китайський інтернет-гігант отримав вигоду від відновлення продажів  онлайн-реклами і зростання свого бізнесу в області хмарних технологій і штучного інтелекту.
Baidu,  яка отримує більшу частину свого доходу від реклами у своїй пошуковій  системі, спостерігає відновлення з другого кварталу.
Згідно з даними Refinitiv, за три місяці до 30 вересня виручка Baidu зросла на 2% до 32,54 мільярда юанів (4,56 млрд дол.), перевершивши середню оцінку в 31,79 мільярда юанів.
Виручка Baidu Core від офлайн-маркетингу, що включає в себе хмарний і інші види бізнесу в області АІ, зросла на 25% в річному численні до 6,5 млрд юанів.
Протягом  останніх п'яти років компанія зосередилася на технологіях безпілотного  водіння, оскільки прагне диверсифікувати свої джерела доходу.
З минулого року вона почала стягувати плату за користування роботаксі  Apollo Go на відкритих дорогах. Протягом кварталу Apollo Go здійснив  понад 474 000 поїздок і накопичив в цілому 1,4 мільйона поїздок до кінця  кварталу.
Операційна прибуток компанії виріс до 5,32 млрд юанів з 2,31 млрд юанів роком раніше.