Компанія AST SpaceMobile, що спеціалізується у напрямку супутникового зв'язку, за підтримки AT&T оголосила про перший двосторонній аудіодзвінок через супутники за допомогою звичайного смартфону. Перший дзвінок був здійснений через мережу AT&T в Мідленді, штат Техас, до оператора мобільного зв'язку Ratuken в Японії на немодифікований смартфон Samsung Galaxy S22. Все це здійснювалося за допомогою супутника BlueWalker 3, що запустила AST SpaceMobile.
Компанія AST SpaceMobile стверджує, що "будує першу і єдину космічну широкосмугову мережу стільникового зв'язку".
AT&T має намір використовувати супутники для забезпечення глобального стільникового широкосмугового зв'язку від 2G до 5G. "Досягнувши того, що багато хто колись вважав неможливим, ми досягли найважливішої віхи на сьогодні у нашому прагненні забезпечити глобальний широкосмуговий мобільний зв'язок з космосу, - сказав Абель Авелан (Abel Avellan), генеральний директор і голова AST SpaceMobile. - Хоча ми використовуємо момент, щоб відсвяткувати це величезне досягнення, ми залишаємося зосередженими на шляху вперед і важливих наступних кроках, які наближають нас до нашої мети - трансформації способу зв'язку у світі".
В оголошенні AT&T про партнерство з AST SpaceMobile компанія не повідомила, чи будуть існуючі плани включати супутникове покриття.
AT&T - один з небагатьох операторів, які прагнуть розширити свій супутниковий доступ. У 2021 році Verizon об'єднався з супутниковою мережею Amazon Project Kuiper з наміром з'єднати недостатньо охоплені супутниковим зв'язком громади та галузі. Amazon знаходиться в процесі запуску своїх супутників, і її ліцензія FCC вимагає, щоб принаймні половина з 3236 супутників, які вона планує розгорнути, були запущені до липня 2026 року.
T-Mobile також співпрацює з SpaceX, головним конкурентом проекту Kuiper, і планує "розпочати тестування" свого супутникового мобільного покриття вже цього року. Наразі на орбіті знаходиться понад 4 000 супутників Starlink, хоча деякі з них зіткнулися з проблемами, що вимагають їх зняття з орбіти або подальшого тестування. T-Mobile стверджує, що клієнти повинні мати доступ до супутникового зв'язку через більшість існуючих тарифних планів і, як і AT&T, що існуючі телефони повинні працювати з супутниковими пропозиціями.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI