`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Apple розширює підтримку самостійного ремонту MacBook

0 
 

Компанія Apple заявила в понеділок, що запропонує користувачам послугу Self Service Repair  для ремонту та обслуговування ноутбуків MacBook.

Анонс  стався через кілька місяців після запуску такої же послуги для iPhone. У квітні Apple запустила послуги самостійного ремонту для деяких моделей iPhone у Сполучених Штатах, плануючи розширити послугу в Європі цього року.

Ця подія сталася відразу після того, як Apple погодилася заплатити 50 мільйонів доларів для врегулювання колективного позову, пов’язаного з клавіатурами-метеликами на деяких моделях ноутбуків MacBook.

Apple повідомила, що оригінальні запасні частини та сервісні інструменти будуть доступні з 23 серпня. Клієнти зможуть купити ремонтні комплекти або взяти їх напрокат для одноразового використання за 49 доларів.

Самостійний ремонт можливий зараз тільки на моделях MacBook Air і MacBook Pro з чіпами M1. Буде запропоновано понад дюжину різних типів компонент для кожної моделі, включаючи дисплей, верхню частину корпусу з акумулятором і трекпад, і буде більше. Клієнти, які мають досвід ремонту електронних пристроїв, зможуть завершити ремонт цих ноутбуків, маючи доступ до багатьох тих самих частин і інструментів, які доступні в магазинах Apple Store і авторизованих постачальниках послуг Apple.

За останні три роки Apple майже вдвічі збільшила кількість сервісних центрів із доступом до оригінальних запчастин, інструментів і навчання, включаючи понад 3500 незалежних постачальників ремонтних послуг. Глобальна мережа з понад 5000 авторизованих постачальників послуг Apple підтримує понад 100 000 активних інженерів. У результаті в США вісім із 10 клієнтів Apple знаходяться в межах 20 хвилин від авторизованого постачальника послуг.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT