| 0  | 
         | 
Як повідомляє CNBC, користувачі iPhone в Європейському Союзі зможуть завантажувати додатки з веб-сайтів, а не тільки через App Store. Це є останньою зміною, яку запровадила Європейська комісія згідно з Законом про цифрові ринки.
Компанія роками боролася проти завантаження програмного забезпечення для iPhone з Інтернету, яке часто називають сайдлоадом, посилаючись на проблеми безпеки.
Оголошення  у вівторок є останнім прикладом того, як Закон про цифрові ринки змушує  Apple вносити зміни до бізнес-процесів App Store, яким вона довго  чинила опір. DMA покликаний змусити великі технологічні компанії,  включаючи Apple відкрити свої платформи для менших конкурентів.
Програма веб-завантажень стартує пізніше цієї весни і  вимагатиме від розробників відповідати "певним критеріям", наприклад,  мати додаток з більш ніж 1 мільйоном завантажень в Європі.
Apple  заявила, що компанії також можуть пропонувати магазини додатків для  iPhone в Європі, але за умови, що вони надаватимуть доступ до додатків  лише однієї компанії.
«Поширення додатків безпосередньо з веб-сайту  вимагає відповідальності та нагляду за користувацьким досвідом,  включаючи можливість керувати додатками, надавати підтримку клієнтам і  повертати кошти", - йдеться на сторінці підтримки Apple, опублікованій у  вівторок. "Apple надаватиме дозвіл розробникам після того, як вони  відповідатимуть певним критеріям і дотримуватимуться постійних вимог, що  допомагають захистити користувачів».
Згідно з DMA, Apple була  змушена дозволити сторонні магазини додатків в Європі. А також відновила  обліковий запис розробника Epic Games, який виступає проти  антимонопольного законодавства, на тлі юридичної суперечки, і відступила  від заборони ярликів веб-додатків  на головному екрані iPhone. Такі кроки Apple свідчать про те, що  Європейська комісія зможе успішно регулювати діяльність Apple в регіоні,  погрожуючи штрафами та іншими заходами за недотримання вимог.
Apple,  як і раніше, планує стягувати плату в розмірі п'ятдесяти євроцентів за  завантаження додатків за межами App Store, включаючи завантаження веб-додатків.  Плата за доступ до App Store є центром прибутку компанії - сервіси у  2023 фінансовому році забезпечили компанії 78 мільярдів доларів  продажів.
Компанія заявила, що на Європу припадає близько 7% доходів Apple від App Store.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| 0  | 
         | 
                        
