Згідно зі звітом, опублікованим Brand Finance, провідною групою з оцінки та стратегічного консалтингу, Amazon повернув собі це звання, попри 15% падіння вартості бренду до 299,3 мільярда доларів.
У звіті за 2020 рік Amazon був найдорожчим брендом з вартістю 220,8 млрд дол., але поступився першого місця компанії Apple у 2021 та 2022 роках.
У звіті за цей рік Apple посіла друге місце з вартістю 297,5 млрд дол., що на 16,2% менше в річному обчисленні.
На третьому місці - Google з 281,4 млрд дол., за нею йде Microsoft (191,6 млрд дол.) і Walmart (113,8 млрд дол.).
До Тор10 фірм увійшли ще Samsung, ICBC, Verizon, Tesla і TikTok.
Серед Тор10 компаній сім - зі США, дві - з Китаю і одна - з Південної Кореї.
«Технологічні бренди в усьому світі втратили значну вартість у відповідь на зміну структури попиту, - підкреслив Девід Хей (David Haigh), голова та головний виконавчий директор Brand Finance. - Інфляція вплинула на бренди в багатьох секторах, але оскільки споживчі звички частково повертаються до допандемічних моделей, попит на послуги технологічних брендів постраждав особливо сильно».
США очолили список 500 найдорожчих брендів маючи 201 компанію у списку (3,98 трлн дол.), за ними йдуть Китай з 79 представниками (1,43 трлн дол.), Німеччина з 24 (479,6 млрд дол.), Японія з 32 (425,5 млрд дол.) і Франція з 31 (331,2 млрд дол.).
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI