Amazon рекламує свої недорогі хмарні обчислення в перегонах генеративного АІ

17 июль, 2023 - 14:59
Як пише Reuters, ключовим способом, за допомогою якого хмарний підрозділ Amazon прагне відрізнити себе від конкурентів, які, як вважається, мають перевагу в області штучного інтелекту, є цінова конкуренція, заявив у вівторок один з керівників компанії.
 
Моделі штучного інтелекту, що лежать в основі таких вірусних чат-ботів, як ChatGPT, вимагають величезних обчислювальних потужностей для навчання і роботи, а Amazon Web Services добре справляється зі зниженням витрат, сказав Діліп Кумар (Dilip Kumar), віце-президент, який курує групу додатків компанії.
 
Потенційним стимулом є те, що компанія, як і Google, має власні чипи для AI.
 
«Ці моделі дорогі, - сказав Кумар на конференції Reuters MOMENTUM в Остіні. - Ми беремо на себе велику частину цієї недиференційованої важкої роботи, щоб мати можливість знизити вартість для наших клієнтів».
 
Перед найбільшим у світі хмарним провайдером за доходами стоїть серйозний виклик. Конкуренти AWS - Microsoft і Google - вивели на ринок більш відомі, запатентовані технології, захопивши частину бізнесу в потенційно прибутковому секторі.
 
Конкуренти Amazon також зосередилися на зниженні витрат і випустили на ринок безкоштовні попередні версії такої технології, хоча остаточна ціна залишилася незрозумілою.
 
Щодо якості, Кумар не відповів, як власне сімейство моделей штучного інтелекту Amazon, відоме як Titan, конкурує з більш відомими аналогами, такими як серія GPT від компанії OpenAI, що підтримується Microsoft, або PaLM від Google.
 
Натомість він вказав на інші особливості Amazon, такі як «наш особливий підхід до конфіденційності, наш особливий підхід до точності». У той час як існує багато занепокоєнь щодо того, що відбувається з конфіденційними даними, які передаються AI, а також щодо схильності технології генерувати невірну інформацію.
 
Крім того, оскільки Amazon є найбільшим гравцем хмарної індустрії, «все більше компаній різного розміру вже мають (свої) дані в AWS», - сказав Кумар, що є причиною для використання її AI.
 
Як і Google, Amazon рекламує технології інших відомих стартапів, щоб надати клієнтам вибір.
 
Окрім обіцянок щодо AI, Amazon зіткнувся з невизначеними економічними умовами та сповільненням зростання доходів від хмарних технологій у найближчій перспективі. Відповідаючи на запитання про те, як просувається планування бюджету Amazon на 2024 рік, Кумар сказав про компанії загалом: «Ми перебуваємо в циклі, коли витрати обмежені».