| 0 |
|
Як повідомляє Reuters, компанія Amazon у четвер погодилася придбати постачальника медичних послуг One Medical за 3,49 мільярда доларів, розширивши свій напрямок віртуальної охорони здоров’я.
Amazon погодилася заплатити 18 доларів за кожну акцію One Medical, яка заснована у 2007 р. Це становить 76,8% премії до останнього закриття медичної компанії.
Угода оцінюється в 3,9 мільярда доларів, включаючи чистий борг One Medical.
Ця угода об’єднає двох відносно невеликих гравців у сегменті, оскільки Amazon продовжує багаторічний рух у сферу охорони здоров’я, прагнучи розвиватися швидшими темпами.
У 2019 році онлайн-продавець вперше пілотував віртуальні візити для власного персоналу в Сіетлі, перш ніж запропонувати послуги іншим співробітникам під брендом Amazon Care. У 2018 році компанія також придбала онлайн-аптеку PillPack, яка стала основою сайту доставки ліків по рецептам і сервісу порівняння цін.
«Ми вважаємо, що охорона здоров’я займає одне з перших місць у списку досвіду, який потребує переосмислення», — сказав Ніл Ліндсей (Neil Lindsay), старший віце-президент Amazon Health Services.
Amazon купує збиткову компанію з 767 000 користувачами та корпоративними клієнтами, такими як Airbnb та Alphabet.
Один з найбільших конкурентів One Medical компанія Teladoc Health, навпаки, має понад 54 мільйони платних користувачів у Сполучених Штатах і має у двоє більший квартальний дохід. Новини про угоду з Amazon призвели до падіння акцій Teladoc, а також аптечних мереж CVS Health і Walgreens Boots Alliance на 0,3-1,8%.
Amazon Care нещодавно зробив свою віртуальну допомогу доступною по всій країні та додав опцію для викликів додому в Лос-Анджелесі, Вашингтоні, Далласі та інших місцях. Пандемія COVID-19 допомогла збільшити попит, оскільки Amazon Care почала підписувати клієнтів, зокрема Hilton Worldwide Holdings.
Обмежена присутність Amazon у сфері охорони здоров’я має мінімізувати антимонопольні проблеми, але ризики залишаються, вважають аналітики.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| 0 |
|

