+11 голос |
AI-інструменти успішно оптимізують роботу команди сервісу Дія. Серед них – AI-консультант, який з червня в пілоті відповідає на питання користувачів Дії, та AI-асистент, що допомагає оператору підтримки генерувати відповідь користувачу.
AI-консультант – це цифровий помічник, який відповідає на більшість звернень у месенджерах Telegram, Viber та Messenger і допомагає з найпопулярнішими послугами в застосунку та на порталі. Розрізняє тематики питань та продукти навіть у межах одного діалогу. І відповідає, орієнтуючись на історію та контекст діалогу. AI-консультант працює на основі ChatGPT, але навчений на внутрішніх знаннях про продукти Дії та стилі її спілкування.
«За перший місяць пілоту AI-консультант закрив близько 52% звернень у Дії, які раніше обробляв оператор. Якщо детальніше в цифрах: за червень команда підтримки отримала 251627 запитів. З них 198164 закрив безпосередньо кнопковий чатбот. 53463 звернення були направлені до операторів та АІ. З них 27800 закрив АІ без участі оператора. І якщо стежити за динамікою в розрізі тижня, то показники ще кращі: 72% всіх питань за сім днів покрив АІ замість оператора», – каже Михайло Федоров, міністр цифрової трансформації України.
Щодня команді підтримки надходять тисячі запитів від користувачів Дії. Щоб оптимізувати й пришвидшити відповіді, запустили внутрішній AI-асистент. Він у реальному часі під час консультації з користувачем допомагає оператору підготувати відповіді.
Як це працює? Користувач надсилає повідомлення – оператор обирає весь діалог або одне повідомлення, на яке потрібно дати відповідь, – однією кнопкою надсилає запит AI-асистенту – за мить отримує чернетку повідомлення з відповіддю.
Завдяки штучному інтелекту оператор може швидко відповідати на прості питання й зосереджується на складних або чутливих запитах. При цьому швидкість відповідей зростає. Лише за декілька тижнів травня команда підтримки використала AI-помічника 7993 рази, що становить 16% усіх запитів оператору.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
+11 голос |