`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

За два місяці бойових дій технічні спеціалісти «Київстар» ліквідували 48 тисяч аварій

0 
 

Найбільший український телеком оператор з перших днів війни визначив ключові напрямки роботи. Співробітники «Київстар» щодня працюють для того, щоб абоненти були на зв’язку з рідними та близькими. За два місяці бойових дій технічні спеціалісти компанії:

  • ліквідували більше 48 тис. аварій фізичної та цифрової інфраструктури мережі;
  • замінили майже 25 тис. метрів оптоволокна;
  • відновили роботу близько 2,5 тис. базових станцій;
  • забезпечили доступом до інтернету більше 800 укриттів у різних населених пунктах України.

«Для нас важливо, аби наші клієнти завжди були на зв’язку з рідними та близькими, тому зараз одним з головних пріоритетів у роботі компанії є підтримка мережі. І наші співробітники, проявляючи героїзм, справляються з поставленими задачами навіть в умовах війни. Окрім підтримки зв’язку, попри те, що ворог цілеспрямовано намагається знищити нашу фізичну інфраструктуру, ми змогли побудувати ще 80 нових базових станцій. Це дозволило збільшити ємність мережі, тим самим покращити зв’язок для наших абонентів та сотень тисяч клієнтів інших операторів, які користуються ним за допомогою національного роумінгу», – зазначив Олександр Комаров, президент «Київстар».

За два місяці бойових дій технічні спеціалісти «Київстар» ліквідували 48 тисяч аварій

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT