`

СПЕЦИАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТА

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

У ІІ кв. Apple досягла найкращої частки на світовому ринку смартфонів за останні десять років

+11
голос

Продаж смартфонів знижується четвертий квартал поспіль - у ІІ кв. на 8,7%

Згідно з новим дослідженням Strategy Analytics, світові поставки смартфонів у другому кварталі 2022 року впали на 7% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 291 мільйона одиниць.

У II кв. компанія Samsung очолила світовий ринок смартфонів із великою часткою у 22%. Apple посіла друге місце з часткою 16%, найвищий показник за другий квартал за останні десять років розвитку компанії. Xiaomi, OPPO (включаючи OnePlus) і vivo залишилися в першій п'ятірці списку.

«Глобальні поставки смартфонів впали на 7%. Це четвертий квартал поспіль, коли продаж смартфонів скорочується у річному вимірі. Порушення, пов’язані з COVID-19, і геополітичні проблеми негативно вплинули на ринок смартфонів у другому кварталі цього року. Тим часом несприятливі економічні умови продовжували послаблювати споживчий попит на смартфони та інші товари не першої необхідності», наголосила Лінда Суї, старший директор Strategy Analytics.

«За нашими оцінками, Samsung поставила 63 мільйони смартфонів і очолила світовий ринок смартфонів із часткою в 22%. Це найвищий показник частки ринку у другому кварталі постачальника з 2020 року. Попит продовжує залишатися сильним для нещодавно випущеної флагманської серії Galaxy S22, особливо для дорожчої моделі S22 Ultra. У другому кварталі Apple поставила 48 мільйонів iPhone по всьому світу, що на 3% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Apple змогла отримати найбільшу частку ринку у другому кварталі за останні десять років, за рахунок провідних китайських брендів, яким заважає низька активність як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Apple мала хороший квартал з серією iPhone 13 серії та продовжувала нарощувати обсяги продажів у США, Китаї та інших ключових ринках», наголосив Вуді О, директор Strategy Analytics.

Івен Ву, старший аналітик Strategy Analytics, додав: «Xiaomi поставила 40 мільйонів смартфонів і посіла третє місце з 14% глобальної частки ринку в другому кварталі, порівняно з 17% рік тому. Xiaomi постраждала від геополітичної невизначеності в Європі. На ринку Китаю та Індії китайський бренд мав змішаний результат. OPPO (OnePlus) посіла четверте місце та зайняла 10%. Vivo залишилася п’ятою з 9% світової частки ринку смартфонів. Ці дві компанії втратили позиції на більшості ринків через конкуренцію по напрямку 5G з боку Honor».

«У другому кварталі глобальна конкуренція серед інших провідних брендів смартфонів, окрім першої п’ятірки, була жорстокою. Transsion, Honor, Lenovo-Motorola та Huawei перевершили динаміку загального ринку. У цьому кварталі Transsion посунула Samsung і повернула лідерство в африканському регіоні. Honor міцно тримається в Китаї, ставши вперше найбільшим постачальником, і продовжує нарощувати свої позиції на закордонних ринках. Lenovo-Motorola стабілізувала показники в американському регіоні та досягла прогресу в Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Realme залишився в першій десятці, але продемонстрував неоднозначну ефективність і втратив позиції в Китаї, Латинській Америці, Центрально-Східній Європі та Африці, на Близькому Сході. Серед десятки лідерів вісім китайських брендів. Проте всі ці китайські бренди разом опублікували 13%», підкреслив Ніл Мостон, виконавчий директор Strategy Analytics.

«Ми прогнозуємо, що глобальні поставки смартфонів скоротяться на 7-8% у порівнянні з минулим роком протягом усього 2022 року. Геополітичні проблеми, економічний спад, інфляція, нестабільність курсу валют та збої у постачанні, як наслідок Covid, будуть продовжуватимуть тиснути на ринок смартфонів у другій половині 2022 року. Усі ці зустрічні вітри триватимуть ще й у першій половині наступного року, перш ніж ситуація пом’якшиться у другій половині 2023 р. Samsung і Apple продовжуватимуть випереджати розвиток ринку та залишатимуться на перших двох місцях. Китайським брендам необхідно стабілізувати показники на домашньому ринку та знайти нові точки зростання, щоб припинити падіння», резюмувала прогнози Лінда Суї.

Як протидіяти DDoS та цілеспрямованим атакам на інфраструктуру

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 
 

  •  Home  •  Рынок  •  ИТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Сети  •  Безопасность  •  Наука  •  IoT