`

СПЕЦИАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТА

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Андрій Тищенко

Про репутацію

Коли клієнт приходить за сервером, при цьому відмовляючись обговорювати програми, та ще й вчить постачальника з чого повинен бути зроблений сервер (скільки в ньому має бути процесорних ядер, пам'яті та які саме диски), краще, що можна зробити – ввічливо, але твердо послати клієнта …. у розетку.

Багатьом подобається такий бізнес, коли тобі пальцем показують, що хочуть купити, а ти скачеш кабанчиком до дистриб'ютора, вибиваєш ціну і привозиш. Це нормально для найпростіших гаджетів. Будь-яке завдання складніше курячого яйця вимагає хоча б мінімальної оцінки доцільності.

Серверів це стосується особливо. Сервери – інструмент вирішення певних ресурсомістких завдань. Який сервер, такою й буде робота. Перше, що варто зробити постачальнику сервера – розібратися в задачі та утримати замовника від недоречних фантазій.

Репутація складається з розуміння предмета, а не з навички догоджати людині з грошима руках.

Як протидіяти DDoS та цілеспрямованим атакам на інфраструктуру

+44
голоса

Напечатать Отправить другу

Читайте также

Ага... дуже по чесному... особливо ось цей пассаж "скачеш кабанчиком до дистриб'ютора, вибиваєш ціну і привозиш" - він (дистриб'ютор) же-ж барига, він наживається на реселлерах і "системних інтеграторах", гроші лопатою проклятий дистриб'ютор загрібає... ти бачиш, дав знижку всього 3%... жадюга який, ми "чесні реселлери" за націнку менше 30% навіть Ж...у від стільця не відірвемо, а ці дистриб'ютори нічого не роблять і хочуть аж 5% заробити... непорядок... Так? ;-) чи може не потрібно нічого "вибивати", а просто реєструвати проекти і вести бізнес взаємовигідно... Пане Андрій, погоджуєшся?

Пане Володимире, «це не твоя війна». Це навіть не спроба закинути, що хтось в харчовому ланцюжку жирує, а кимось харчуються. Це про навички, які тренує недосконалий ринок. Про відсутність поділу ринку на тих, хто інформує, хто консультує, хто навчає, хто оптимізує, хто реалізує на практиці. «За вас все вирішено, ваше завдання принести в зубах лід». Ось про що.

Мені подобається такий висновок... На жаль за останні роки дійсно сильно впала роль і кваліфікація консультантів(продавців)... І, на мою думку, "неоціненна заслуга" в цьому - це система тендерних закупівель, яка все звела до банального змагання ціною... :-(

Погоджусь з тим, що від закупівель обладнання вузького цільового призначення (як сервери) через тендерні площадки більше шкоди ніж користі. Корупціонери давно навчились обходити систему та навіть отримали інструмент «легалізації» зловживань. Добропорядні замовники, сподіваючись зекеномити, ризикують отримати гарбуза замість карети. Але треба погодитись також з тим, що більшості постачальників таке подобається: не треба занурюватись в підготовку технічних завдань, відповідальність зведена до мінімуму - замовник сам обрав залізо, тож всі можливі помилки та косяки - його справа.
Перефразуючи Жванецького, з відмовою від експертизи (як необхідної складової проектів), рівновага між сценою та глядачем поступово відновлюється.

Зайве підтвердження факту, що більшість не завжди права... :-)

Ну це вже тенденція пана Тищенка вчити кліента. Кожні пару місяців від автора є пост на цю тему. Я вже колись відписувався і повторюю, не бачив я такого супер спецалізованого софту зараз, шо під нього можна там шось викаблучуватися в конфігураціях сервера. Якшо вже пан Тищенко зайАбує кліентів питаннями а шо там за задачі, то кажіть просто, будуть віртуальні сервери стояти на аренду. Все, відчепиться швидко. Це проста універсальна відповідь. Або якщо пан Тищенко такий спец, то хай не кліпає тексти які казли кліенти, а наведе пару прикладів де і для якого софта треба шось капец унікальне.

Дякую, що взагалі читаєте.

Ні, ми в нашому гаражному кооперативі не вважаєм клієнтів козлами. Так, ми завжди намагаємось обрати засоби відповідно до цілей. Ні, не всі йогурти однаково корисні. Так, ми поважаємо будь-яку обґрунтовану думку та продуктові вподобання, але в дилемі «шашечки або їхати» обираємо їхати.

Це добре, що ви є носієм експертного знання в серверах. Бажаю вам зустрічати виключно сумлінних та порядних людей в областях де ви, можливо, не є фахівцем. Наприклад, щоб вам на СТО не міняли примусово паливний насос високого тиску якщо можна обмежитись чисткою фільтрів, а лікар не прописував універсальний «фуфломіцин», мовою доктора Комаровського.

Нарешті. Вияснили. Іноді потрібні спец рішення. Просто тут змішалися в кучу коні і люди. Так можна називати серверами звичайну файлопомийку, мережевий екран, або потоковий сервер. Але це спец рішення, і кліент МАЄ ЗНАТИ що він хоче саме його. А в "пАдАвляюччєй" більшості випадків, кліенту потрібні звичайні, стандартні сервера, і там просто нема шо видумувати. І пишу я цей спіч лиш для того, що забембує читати які замовники казли (це випливає мінімум з 10и ваших постів), як вони НЕ ВМІЮТЬ замовляти. А ми тут такі всі в смокінгах білі та пухнасті. Реальність простіша, с недалекими казлами замовниками пробуеш перейти на інший рівень розмови але коли це не виходить то опускаешся до їх рівня і всі задоволені. Але то часто гос закази, там завжди лиш розпил. А с бізнесом значно простіше, покажи йому шо вони потім зекономлять бабки і вони тобі ще дякую скажуть. Кліент платить бабло, все рівно він правий. І нефіг цей плач далі розводити. давайте шось цікавіше і змістовніше.

«Клієнт завжди правий» - правило для масових продаж типових товарів та послуг, недоречне в серверах.«Стандартних» серверів не існує в природі, бо вибору сервера передує хоч мінімальний, але сайзінг - а він не існує окремо від застосувань. Покупець та постачальник доходять згоди в діалозі, з урахуванням навантажень, оточення, обмежень, бюджету та іншіх обставин - які у всіх різні. Вважати що покупець робить свідомий вибір - це як ви приїхали на СТО і навчаєте механіка що і як поміняти в авто. Ви можете бути досконалим знавцем, але на боці механіка повсякденний досвід. Це він радить після огляду що міняти, не ви. Ви або погоджуєтесь або їдете до іншого. Якщо на мові гротеску - то уявіть, що ви приїхали зі стуком в колесі. Поганий механік - той, хто порадить замінити половину ходової. Гарний механік - котрий вийме з колеса гілку, що в ньому застрягла.

Зрозумійте, ми не змагаємося з покупцями, хто розумніше. Ми висловлюємо свою точку зору, які технології та засоби вважаємо доречними для вирішення цільової задачи. Нема задачи - нема чого обговорювати. Ціль визначає засоби. Що в цьому образливого для клієнта? Чому ви постійно згадуєте якихось козлів?

а да, фраза "вузького цільового призначення", на рахунок серверів вкрай повеселила.

https://ko.com.ua/servernyj_specnaz_129159 - почитайте хоча б це, вже не кажучи про сервери зберiгання даних або GPU-обчислювачи.

 
 

  •  Home  •  Рынок  •  ИТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Сети  •  Безопасность  •  Наука  •  IoT