0 |
Оператор зв’язку «Київстар» оприлюднив результати роботи у IV кварталі 2022 року та за весь минулий рік. Загальний операційний дохід компанії в останній чверті підвищився у порівнянні з торішнім показником на 8,7% та склав 8,2 млрд грн. Левову частку склав дохід від послуг мобільного зв’язку – 7,66 млрд грн. (+9,5%). Відповідно фіксований зв'язок приніс оператору 470 млн грн. (-2,2%). Показник EBITDA с жовтня по грудень 2022 року зменшився на 7,3% та склав 4,48 млрд грн.
Загальний дохід «Київстар» в цілому за минулий рік збільшився на 8,2% та досяг 31,1 млрд грн. З них мобільний зв'язок приніс 29 млрд грн. (+8,6%), а фіксований – 1,88 млрд грн. (+1,1%). Своєю чергою EBITDA зменшився на 4,7% та склав 18,3 млрд грн.
Абонентська база оператора на кінець 2022 року зменшилась на 5,5% та склала 24,8 млн користувачів мобільного зв’язку. При цьому кількість абонентів 4G збільшилась на 8,2% та досягла 13,1 млн. Кількість абонентів фіксованого ШПД минулого року зменшилася на 5% та склала 1,1 млн.
Середній місячний дохід на одного користувача мобільного зв’язку (ARPU) за рік підвищився на 17,3% та склав 103 грн, для фіксованого – майже на 3% до 86 грн. Середня кількість хвилин голосового зв'язку (MOU) на одного абонента в місяць зменшилась на 10% та склала 559 хвилин. Використання мобільного трафіку навпаки виросла на 26,3% та досягла 9,0 ГБайт/абонента.
Не заважаючи на щоденні виклики воєнного часу, компанія «Київстар» успішно виконує своє головне завдання – забезпечення доступу до послуг зв’язку та інтернету, розвиток цифрових продуктів і рішень, допомога суспільству.
У 2022 році команда телекомоператора повернула зв'язок у 816 населених пунктів і відбудувала 600 базових станцій, які були зруйновані внаслідок військових дій. Протягом року спеціалісти компанії здійснили 144 тис. ремонтно-відновлювальних робіт на об’єктах телеком мережі. Завдяки їх щоденній роботі 90% базових станцій працює й забезпечує абонентів життєво необхідними послугами зв'язку та інтернету.
Понад 1,8 млн абонентів компанії, що у 2022 році вимушено знаходились на території Євросоюзу, змогли користуватись мобільним зв’язком за тими ж тарифами, що й в Україні, завдяки новій послузі «Роумінг, як вдома».
В деокупованих населених пунктах абоненти також отримують спеціальні тарифи з пакетами хвилин і мобільного інтернету без сплати за послуги. У 2022 році компанія надала абонентам безоплатних послуг і бонусів в еквіваленті 577 млн грн.
Минулого року компанія продовжила розвиток мережі 4G і встановила 700 нових базових станцій – стільки ж, як і в мирному 2021 році. Крім того, технологічно оновлено ще понад 7000 базових станцій. Це дозволило збільшити швидкість мобільного інтернету і покращити якість зв’язку в регіонах з високим навантаженням трафіку, як от на Заході України, куди у 2022 році переїхало понад три мільйони абонентів. Капітальні витрати телеком-оператора на відбудову і розвиток телеком мережі у 2022 році досягли 5,9 млрд грн, що на 7,4% більше ніж за 2021 рік.
Про DCIM у забезпеченні успішної роботи ІТ-директора
0 |