За весь 2022 рік поставки смартфонів скоротилися на 11% до 1,2 мільярда

23 январь, 2023 - 12:25

Як повідомляє Canalys Research, світові поставки смартфонів впали на 17% в IV кв. 2022 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

За весь 2022 рік поставки скоротилися на 11% до менш ніж 1,2 мільярда, що свідчить про надзвичайно складний рік для всіх постачальників.

Apple повернула собі перше місце в IV кв. і досягла найвищої квартальної частки ринку в історії - 25%, попри скорочення попиту і виробничі проблеми в Чженчжоу. Samsung посів друге місце з часткою ринку 20% з квартал, але був найбільшим постачальником за весь рік. Xiaomi зберегла третє місце, всупереч тому, що її частка впала до 11% у IV кв., в основному через проблеми в Індії. OPPO та vivo замкнули п'ятірку лідерів, зайнявши 10% та 8% ринку відповідно.

"Виробники смартфонів боролися в складних макроекономічних умовах протягом усього 2022 року. Четвертий квартал став найгіршим за останні десять років, - наголосив аналітик Canalys Research Рунар Бьорховде (Runar Bjørhovde). - Канал дуже обережно ставиться до створення нових запасів, що призвело до низьких відвантажень у IV кв. Сезон святкових розпродажів, підкріплений сильними рекламними стимулами з боку постачальників і каналів, допоміг знизити рівень запасів. У той час як у попередніх кварталах попит на товари низького та середнього цінового діапазону стрімко падав, у IV кв. попит на групу високого цінового діапазону теж почав демонструвати слабкість. Показники ринку в минулому кварталі різко контрастують з IV кв. 2021 року, коли спостерігалося зростання попиту і послаблення проблем з пропозицією».

«Постачальники будуть обережно підходити до 2023 року, надаючи пріоритет прибутковості та захищаючи свою частку ринку, - вказує аналітик Canalys Research Ле Сюань Чів (Le Xuan Chiew). - Постачальники скорочують витрати, щоб адаптуватися до нових ринкових реалій. Побудова міцних партнерських відносин з каналами збуту матиме важливе значення для захисту частки ринку, оскільки складні умови як для партнерів, так і для вендорів можуть легко призвести до напружених переговорів».

«Хоча інфляційний тиск поступово послаблюватиметься, наслідки підвищення процентних ставок, уповільнення економічного зростання та дедалі складніша ситуація на ринку праці обмежуватимуть потенціал ринку, - додає пан Чів. - Це негативно вплине на насичені ринки з домінуванням середнього та високого класу, такі як Західна Європа та Північна Америка. Хоча відкриття Китаю покращить довіру внутрішніх споживачів та бізнесу, урядові стимули, ймовірно, дадуть ефект лише через шість-дев'ять місяців, і попит у Китаї залишатиметься складним у короткостроковій перспективі. Однак, деякі регіони, ймовірно, зростатимуть у другій половині 2023 року, зокрема в Південно-Східній Азії очікується певне економічне відновлення, а відродження туризму в Китаї сприятиме пожвавленню ділової активності».