Норвезьке «Управління із захисту даних» (Datatilsynet) заборонило компанії Meta (Facebook) показувати персоналізовану рекламу користувачам країни, ґрунтуючись на поведінкових профілях і навіть можливому розміщенні
Отже, вночі запустили Threads – новий сервіс від Instagram, орієнтований переважно на текстові повідомлення. Щоправда, у моїй стрічці при цьому чомусь купа фотографій і періодично з'являються фотографи, які обурено запитують: «Чому тут формат 2:3 є, а в Інстаграмі ні?»
Додатки Meta на iOS зловили на використанні власного рендерингу зі вставкою власного коду Javascript під час перегляду сайтів усередині додатків – наприклад, Instagram або Facebook. Таким чином, компанія обходить обмеження iOS, де Apple вимагає використовувати тільки рендеринг Safari та отримує можливість моніторингу всіх дій користувача, якщо той використовує браузер, вбудований в додаток
Meta (Facebook) готується до більш економічного другого півріччя, щоб впоратися з економічними тенденціями та проблемами в рекламному бізнесі, як випливає з внутрішнього листа директора з продуктів Кріса Кокса, розміщеного в Workplace компанії
Сумний факт, який, одначе, треба знати, щоб розуміти реальну картину пропаганди – дослідження, проведене Institute for Strategic Dialogue, виявило, що з 200 повідомлень, присвячених подіям у Бучі протягом першого тижня після виявлення масових звірств російської армії, значно більше поширення набули півсотні, які ставили під сумнів або заперечували події
Законодавці в Брюсселі схвалили Digital Services Act, який був узгоджений між усіма державами ЄС, Єврокомісією та Європарламентом. Новий пакет регуляцій зобов'яже провідні технологічні компанії розкривати перед регулюючими органами ЄС інформацію про те, як вони борються з дезінформацією та військовою пропагандою
Интересный казус – после недавнего падения общая капитализация Meta опустилась ниже 660 млрд долл. Именно такой уровень заложен в рассматриваемые сейчас в Конгрессе США законопроекты о регулировании Big Tech – они были внесены в Конгресс осенью прошлого года. Таким образом, компания может избежать ряда ограничений, предусмотренных будущими законами
«Федеральная торговая комиссия» и Антимонопольный отдел «Министерства юстиции США» начали процесс пересмотра правил слияний для компаний. Два федеральных антимонопольных органа США объявили, что они просят общественность высказать свои замечания по поводу того, как «модернизировать применение антимонопольного законодательства в отношении слияний»