Коментарі до попереднього випуску подкасту, де я розповідав про ранжування в пошукових системах різномовного контенту, навели мене на думку розповісти про те, які взагалі бувають фактори ранжирування і як їх враховують пошукові системи. Вийшла гранично спрощена розповідь, треба сказати. Тому якщо ви займалися відповідною розробкою, то, напевно, занудьгуєте, але я намагався пояснити зрозуміло.
Можна це розглядати, як спробу струсити старовиною – приблизно як із випуском про залізниці, тим більше що пошуковий маркетинг став моєю другою спеціальністю.
Відео варіант, як завжди, на YouTube – https://youtu.be/y0PO6I4cvFk
Аудіоваріант також є – https://anchor.fm/it-thoughts/episodes/ep-e1mn2dh та у всіх місцях, де ви слухаєте подкасти.
Пошук та фактори релевантності
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
0 |