`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Alibaba наростила квартальний виторг на 2% до 30,12 млрд дол. та планує IPO хмарного підрозділу

0 
 
Китайський холдинг Alibaba Group показав зростання квартального доходу на 2%, що не виправдало очікувань.

Компанія намагається залучити нових користувачів у міру того, як сектор електронної комерції в Китаї розвивається, і вона бореться з новими конкурентами, такими як PDD Holdings і Douyin.

Акції китайського технологічного гіганта, що котируються на біржі в США, впали на початку торгів на 4,9% до $86,20.

Раніше цього року Alibaba оголосила про плани реструктуризації на шість підрозділів після дворічного регуляторного тиску на технологічний сектор Китаю. Компанія очікує, що всі підрозділи, окрім напрямку електронної комерції, орієнтованого на Китай, будуть шукати зовнішнє фінансування і стануть публічними.

Споживчі витрати в Китаї набрали певних обертів після того, як країна відмовилася від драконівської політики нульового рівня захворюваності на COVID-19 наприкінці минулого року, але вони все ще залишаються відносно приглушеними на тлі хиткого відновлення економіки.

За три місяці, що закінчилися в березні, Alibaba отримала виручку у 208,20 млрд юанів (30,12 млрд дол.) порівняно з консенсус-оцінкою Refinitiv у 210,3 млрд юанів. Виручка за рік зросла на 2% до 868,69 млрд юанів, що є найповільнішим темпом зростання з моменту виходу компанії на біржу в 2014 році.

Чистий прибуток склав 23,52 млрд юанів за квартал, змінивши збиток у розмірі 16,24 млрд юанів роком раніше.

Дохід хмарного підрозділу Alibaba в останньому кварталі склав 18,6 млрд юанів, що на 2% менше, ніж минулого року.

Alibaba оголосила про плани виділити свій хмарний підрозділ в окрему публічну компанію, в той час як квартальний дохід китайського титана електронної комерції не виправдав очікувань.

"Ми робимо конкретні кроки до розблокування вартості нашого бізнесу і раді повідомити, що наша рада директорів схвалила повне виділення Cloud Intelligence Group шляхом розподілу дивідендів серед акціонерів, з наміром зробити її незалежною публічною компанією", - заявив генеральний директор компанії Деніел Чжан (Daniel Zhang).

Alibaba є основним гравцем на ринку хмарних обчислень у своїй країні і все більше прагне конкурувати з відомими американськими гігантами, такими як Amazon і Microsoft.

Компанія також оголосила про плани залучити гроші від зовнішніх інвесторів для своєї міжнародної групи цифрової комерції, яка включає платформи онлайн-покупок Lazada і AliExpress.

Alibaba також заявила, що має намір провести первинне публічне розміщення акцій свого підрозділу Cainiao Smart Logistics, в якому вона наразі володіє 67% акцій. IPO планується завершити протягом наступних 12-18 місяців.

На Китай припадає майже 50% світових онлайн-покупок.

Компанія Alibaba заявила, що в березні вона побачила позитивну динаміку зростання на внутрішньому ринку після повільного початку року.

Загалом за квартал на платформах Taobao і Tmall компанії спостерігалося однозначне зниження кількості онлайн-замовлень на фізичні товари, але до травня вони "стали позитивними, завдяки сильному зростанню категорій моди та аксесуарів, а також охорони здоров'я", - йдеться в повідомленні компанії.

Нова структура компанії складається з шести підрозділів: Cloud Intelligence Group, Taobao Tmall Commerce Group, Local Services Group, Cainiao Smart Logistics, Global Digital Commerce Group та Digital Media and Entertainment Group.

Alibaba спостерігала значний попит на свій продукт Tongyi Qianwen, повідомило керівництво компанії під час телефонного дзвінка, а 2 000 корпоративних клієнтів подали заявки на отримання пробного доступу. Генеративний АІ - це "величезна можливість для нас у майбутньому", - сказав під час дзвінка генеральний директор Alibaba Даніель Чжан. Він додав, що ця технологія призведе до "експоненціального зростання" обчислювальних потужностей, оскільки передові програми АІ потребують високопродуктивної інфраструктури.

Alibaba також починає роботу над випуском "вертикальних" моделей, розроблених сторонніми партнерами та розробниками, але заснованих на власній системі Tongyi Qianwen.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT