`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Ринок браслетів та смарт-годинників вперше продемонстрував двозначне падіння

0 
 
Canalys опублікувала оцінки ринку браслетів, що носяться, які свідчать про складний IV кв. 2022 року з падінням поставок на 18% і досягненням 50 мільйонів одиниць.

Це перше двозначне падіння сегменту у зазвичай сезонно сильному четвертому кварталі.

Категорія смарт-годинників зазнала аналогічної долі з двозначним падінням на 17%.

Браслети базового рівня пережили дев'ятий спад поспіль - падіння на 43%, тоді як годинники нижнього цінового рівня зросли лише на 3%, при цьому двигун зростання - Індія - значно сповільнив рух.

У IV кв. вендори відчули вплив складного макроекономічного середовища. Компанія Apple, лідер категорії смарт-годинників і всього ринку носимих пристроїв, знизила продажі на 17% порівняно зі своїм сильнішим кварталом 2021 року, оскільки вона повернулася до свого звичайного графіка запуску нових моделей. Попри падіння на 25% через скорочення поставок Fitbit, Google піднявся на друге місце, оскільки зміг пом'якшити падіння завдяки 16% зростанню ринку смарт-годинників завдяки випуску Pixel Watch. Компанії Xiaomi, Huawei та Samsung зазнали значного падіння. Корейський виробник навіть опустився на п'яте місце, оскільки його смуга зростання раптово закінчилася в IV кв. падінням на 35% - дивіденди від міграції на WearOS зменшилися, і це було ще більше обмежено ітеративним оновленням серії Galaxy Watch 5.

Попри зниження квартальних поставок смарт-годинників, Apple, Samsung і Huawei зберегли річне зростання, що сприятиме помірному зростанню ринку смарт-годинників у 2022 році.

У 2022 році загалом смарт-годинники зросли на 3%, годинники базового рівня - на 21%, а браслети базового рівня - на 39%, що призвело до падіння всього ринку браслетів на 5%.

«Очікується, що у 2023 році ринок браслетів зросте на скромні 2%, - підкреслив аналітик Canalys Синтія Чен (Cynthia Chen). - Хоча ми очікуємо, що ринок базових браслетів продовжить скорочуватися, базові годинники та смарт-годинники будуть рости, але зростання буде обмежено до 10%. Вендори залишаються пильними і будуть робити акцент на якості, а не на кількості, враховуючи деяке відновлення споживчих витрат».

Canalys очікує, що смарт-годинники, які зростуть на 8%, будуть розвиватися краще, ніж звичайні годинники, які зростуть на 6%. Подальший розвиток буде зосереджений на ОС для смарт-годинників, з більшою ймовірністю, що функції підключення та відстеження, підтримувані прагматичними сценаріями використання, дебютують на смарт-годинниках, підтримувані зростаючим інтересом споживачів до просунутих годинників.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT